toinkk??

myspace hit counter
counter

Sunday, March 14, 2010

peritnyer menerima hakikat..!

ermm,seram sejuk trasa mlm ni..
bkn kerana takot,bkn kerana demam,bkn kerna sakit,bkn jugak kerana risow..

skar tuk d ngerti perasaan seorng bekas kekasih yg masih mhrapkan kasih syg dari dye..
namun,ape dyaku..
jodoh pertemuan d tgn Dye..
aku hanya mmpu berusha,dah terus berdoa..
aku x berdaya tuk megubah takdir dye..
andai ini tkdirnye..
aku pasrah..

namun,kesakitan yg aku tggung skang ni,mmg la amt perit skali..
aku x dpat tuk meluahknnye skang ni..
x taw nk melakonkan ape yg terbuku dlam hati,jiwa rgaku skang ni..
tika ku bhagia bersama2 duniaku,tetibe ku mdpat berita yg sgt2 perit tuk d dgar..
perasaan x dpat tuk di bendung..
kalo syag..
ucap,gtaw,sampaikan..
tp situasi aku berbeza..
x dpat d ucap..
x dpt luah..

aku hanya mmpu berselindung d sebalik ke gembiraan yg ntah bile akn terbongkr jua akhirnyer..

aku berpura2 tuk bhagia,berpura xdk mpuyai perasaan walopun secoet..
berpura tuk megelakkn dari dkesan perasaan ni..
hurmm,,
aku hanya menjadi org tgah d antara mereka berdua..
aku mnolong yg dsana,aku rela..
 aku mnolong yg disini,aku rela..
namun masih x dpat tuk melidungi rasa sedih dlam hati..
ttp terpancar d wajhku..
nmum aku rela..
andai itu yg tertulis buatku,aku bkn utknyer..
aku pasrah..
Ya Allah,aku redha..
amin,.

[tatkala mendengar perkataan "itu" dari mulutnyer,aku terasa ingin pengsan..
terasa dunia ini terapung2 aku bkn ag berpijak d bumi yg nyata..]

3 comments: