toinkk??

myspace hit counter
counter

Saturday, March 6, 2010

mission impossible..!


YES..!!
tu adlah perkataan pertama yg terkluar dri mulut aku slpas aku berjaya kenakn balik mmber aku yg sowng ny..
hak3..

tu la,knkn aku balik..
kn dh berbls balik tuh..
hahaahahhahahahaa[gelak jaat]
he3..
[glak sopan]

citernyer cm gini..
2 3 hary lpas,dye gn fb aku tuk buat aku nmpk cm ork perasan gitu..
then,i said to her..
'wait 4 ur tyme sist'
he3..
then,dis nite..

i give u my revenge..!!!
hahaahahahahahhahahahah
[gelak jaht]

dye ngah mkn,kusyuk woo mkn smpai x tgok kiri knn..
then aku gnakan kepantasan aku tuk menulis sepantas yg mungkin bg megelakkn dye dri terpandng aku mnulis sumthing dlam fb dye tuh..
finally,i managed to deal on it..
he3..

nak djadikan cerita,x sempat dye tgok dye nyer fb,dh ade org yg koment..
trus dye nak pdm..
ape lagi,nak pdm boleh jer..
tp mesty ade syrat2 dye..
syrat dye,........
he2,biarla rhsia ye kwan3..
cume ade la yg taw,dn bg yg x taw..
kempunn je la korng erk..

so,da post still available at her wall..
hik3..
xdpt nk pdm,kalo dye pdm..
then sumthing bad will happend to her..

hik3..
peace..

[perkara d ats adlah gurawan antar kami2 jerk]

No comments:

Post a Comment