toinkk??

myspace hit counter
counter

Tuesday, August 31, 2010

maafkn daku...

hmm,saat kamu muncul kembali dlam hidupku,,
meraih tuk mmenangi haty aku kmbali..
aku kini sdng megecapi kbhagiaan bersama org len..



aku memohon supaya kamu memahami tmpatku skang..
aku tow,kamu pom pernah berada di cini suatu mase dulu,..
aku xkan berganjak dengan keputusan aku..
sekali aku kate tidak..
aku benar2 maksudkn nyer..
aku maafkan segala ape yg tlah berlaku antara kite dulu..
halalkan segala mkn minum spjng kite bersama..
skg aku  bhgia bersama sidia..
namun,aku pom x pasti sampai bile kbhagiaan iny akan berlarutan..........................


kamoo..
perasaan syg,cinta yg pernah aku tburkan seikhlas haty ku dulu padamu tlah lenyap begitu saje..
tkala kamu megecewakan haty ku dulu..
typoo la kalo aku ckp sdikit pom aku x ngt langsum akn diri mu,..
ya,aku masih igat..
tp..
mengigatimu hanya la sebgai kenangan yg pernah berada dalam diary hidupku..
tiada langsum pasaan syg atow cinta..
yg ade cume serba slah..


saat aku d kecewakan kamu,
begitu perit tuk aku mnggung seorng diri..
sehingga aku bertemu dngan sesorng yg pd awalnyer aku masih ragu2 dgn keikhlasan haty dye,,
namun,kekecewaan aku dye selangi dgn tawa n keprihatinan dye..
thanx too u my lover..

akn aku hargai setiap detik kite bersama my dear D..
no more history in my life..
let it be the past mare to me..
but for us,it will be da strength for our relations today..
pliss,do love me as much i as i love u..
tutu~


dont make me upset again and again..
im begging u..
my love is only for u..
(in love life)

but my truly love is there...
there means where my family be!


No comments:

Post a Comment