toinkk??

myspace hit counter
counter

Friday, July 16, 2010

ponim..!

salam semua.. hmm,aku seorng yg ceria.. heheheh!
 kalo x cye tye la member2 aku..
mak aku,ayh aku,family aku..
jrng la nk tgok aku sedih dpan dyorng...
hohohohoh!

segala yg berlaku.. pasti aku pendam sowang2 n lelame ape yg aku pendam tu hilang cam tu je dlam otk aku..
tp dlam haty still ade till skunk..!


hmm,hary ny..
dah smiggu x jumpe..
jumpe pom jap2 gitu jew..
lom puas tgok dh nak balik..
bertembung sane,bertembung cini..
tp x tgur..
tu la..
ego x habis2!!!

then balik umah terlambat bce msg..
hmm.. tp aku still buat ape yg disuruh dlam msg tu even terlambat sket la..

cll2 x jawb..
ape g..
tidow la tu..
hmm,xpe la..
nnt cube ag..


lalalalalalall~


then,aku cube ag..
then berhasil..
dye jwb aku..
tp suara ngah mamai baru bgn tidow..
nk ckap pom mlas2 jew..
dh la x jumpe sgt,bile dpt tepom dye dh terover excited dh pom...
tp dye lak jwb acuh x acuh..
hmm..
ape dah naseb..
just kejut dye bgun then ltak call lek..

dgn harpan dye akn bagun..
mgkin dah bagun..
msg x reply2..
2o minutes later dye reply..
tp msg tu hampa..!
sgt2 hampa..


hmm..
dah cakp syg..
so sbar je la ng keadaan yg menimpa..
ngat kan nk msg2,ye la dah lame gak x msg lame2..
tp dye msg ckap nk kuar then jgn contact..
saket woo!!!!
len yg dharap,len lak yg dpat..
hmm..
sbar je la..



tp xpe la..
selagi aku mmpu sbar,selagi tu aku akn bertahan..
hmm...
gud luck gdaa!!!



No comments:

Post a Comment