toinkk??

myspace hit counter
counter

Saturday, June 26, 2010

keputusan tanpa persetujuan haty..

skang aku bebas..
tp aku x nak bebas..
aku maw dye ttp mengongkong aku ng sikap caring dye,marh dye.. romantik dye..
tp,tu semua dulu..

aku tlh buat keputusan..
walaupon keputusan tu langsung aku x rela..
langsung aku x gemar..
x suke..
benci..
meyampah..
geram,sebal,bangang..
tp aku terpksa..
aku x maw terikat ng cinta yg belom tentu milik aku..

aku lepaskan dye pom kos aku sangat mcintai dye..
amat2 sgt..
aku xnk seksa dye,aku taw dye tertekan..
ade tanggungjwb len ag..
nk lyn kerenah aku yg sukar dfahami..
nak lyn len ag..
hmm..
aku xnak jd tamak..
sesungguhnye..
biarlah dye bbas dri aku dan dye ley bhagia dgn org len..
aku xnk jd tamak..!!!

ermm..
seseungguhnye..
bnr kate org yg cinta tu buta..
and cinta tu perlukan pengorbanan..
betoi!!
dan kerana itu la gak,aku berkorban..
walao dlam haty ini ingin saje memiliki dirinya..
namun aku harus sedar tempat aku d mana..

aku taw dye mrah..
tp ni je satu jlan terbaik yg boleh buat dye bhgia..
biarla dye mrah skang ni..
mgkin stu hry nnt dye akn berterima kasih kt aku..
mungkinlh..
kalo aku masih ng dye..
cam ne dye nk hadapi hari2 akn dtang..??
ermm,,,
adanya aku d sisi dye hanya akn menambhkan beban dye..


namun jauh d sudut haty kecil aku..
aku masih mengharapkan cinta dari dye..
kalo la hanya aku saja yg ad d haty nye..
hmm..
tapi tu xkan pernah ada..


sayang,megerty la bhwa hanya aku igin kamoo seowang..!!
mmmmm..
=[

No comments:

Post a Comment