toinkk??

myspace hit counter
counter

Saturday, April 3, 2010

an evening"s together

salam..
dah lame x singgah cini..
hu3..
ni mlm last aku duk kt kg..
sok dh nk balik kota bharu balik..
so, kite enjoy..
ha2..

ye la,enjoy la sgt..
igat maty skit gak..
hu3..

erm,nak citer sal hari ni..
ptg tadi kuar ng ank2 sepupu,ng ank sedare..
konon2 nk kuar g pantai,mmdi pantai la kononnyer..
skali,mls nk lyn sgt kerenah dyorang..
just lepak kt dpan tasik je la erh..
hu3..
ok per dr xd lasum..






















then..
bermula la lepak2king ni..
ade yg buat home work,sibuk bergambar..
nk mmdi pom.
ade..
tu harh,yg pling besar tu nk mndi kot nyer..
ahakk..


arghh,mlas aku lyn nk mndi2 ni..
baik aku posing je dulu..
then baru la korang lak..






ok,dah siap kot posing nyer..
so,tyme bdk2 tuk main air lak..
adoii..
letih..


















ok..
sdah selesai mandi2 manda.ade lak org nk bunuh diri kat tasik ni..
oihh,cuak aku taw dop..
kalo x,aku lak yg mati d krjakan oleh parents si yg ingin bunuh diri ni..
sempat d selamatkan tuan punya bdan..
tp botol susu terlebih dahulu terjun meninggalkan tuan bdan d belkang..
adosihh..

















erm,akhirnyer..
mohd fariz berjaya menerima satu pukulan..
ow yeah..!
jht btoi aku..
hak3..





nk d jadikan cerita lop..
mlm nyer citer la ni..
buat keje bodoh..
mke me felt saddy 4 da whole nite..

BUAT ANIES ADLEEN N ANIES AQILAH..

td dh janji ng chudah kan,jgn dedahkn sape cudah ok..
kalo x,korang jadi cam ikn kat ats nih..

ok..??

so,plis..
keep that words ok..??
love u guys..

6 comments:

  1. hahahah..
    dop mrh2 pom..
    follow ar dye ugop~

    ReplyDelete
  2. ehemm....uwaaa....nk ikot gak g jln2 men air...

    ReplyDelete
  3. jom3..
    hu3..
    tu la,aku ajk xnk..
    kalo x boleh madi mnda gak..
    besh oww..

    ReplyDelete
  4. dah ny yunk alin koment cini ny ok jer..
    bt gini la ugop..

    ReplyDelete